3 greșeli gramaticale comune pe care copiii le fac atunci când învață limba engleză

learning

A greși este omenesc, mai ales când ești copil și te afli într-un proces continuu de învațare. Însa, cu ajutorul metodelor de predare prin joacă, care reprezintă, de asemenea, și filozofia de bază a scolii Echo Kids, limba engleză devine nu doar o materie, ci și un mediu amuzant și relaxant prin care cei mici pot învața o limbă nouă și prin care își pot etala cu drag noile cunoștințe acumulate prin metodele noastre.

Gramatica este, fără doar și poate, cea mai mare provocare pentru cei mici, iar cele mai comune greșeli pe care copiii le fac sunt în limbajul verbal. Însă, un trainer trebuie să țină cont de aceste tipare, deoarece poate corecta din timp erorile, atât verbal, cât și în scris.

Așadar, am ales din experiența personală cele mai comune greșeli gramaticale și de vocabular pe care cursanții Echo Kids le-au facut de-a lungul timpului, dar și de ce copiii fac aceste greșeli și cum pot fi ele corectate.

  1. Generalizarea unor reguli de gramatică

Exemplu – “I goed to visit my friend Mike and he showed me his fishes tank” 
(Am fost acasă la prietenul meu Mike și mi-a arătat acvariul lui cu pești).

Generalizarea unor reguli de gramatică este o greseală comună la copii, mai ales la clasele primare și preșcolari. Deși limba engleză se bazează pe un set de reguli generale – să se adauge “s” la final pentru a forma pluralul sau “ed” pentru un verb la trecut – există câteva excepții care îi pot face pe cei mici să fie confuzi.

Solutia? Pot fi abordate două metode de învatare. În primul rând, se poate reflecta la ceea ce a spus copilul,  folosind varianta corectă (Oh, so you went to your friend Mike and he showed you his fish tank?). Sau se poate explica regula și excepția. („Știi ce este ciudat? Se pare că ar avea sens să spui„ goed ”, dar cuvântul corect pentru asta este„ went.)

  • Confuzia între THEN și THAN

Exemplu – I’d rather have cake then soup.

Un motiv important pentru care copiii fac această greșeală gramaticală este acela că nu aud cuvintele corect. În orice caz, există o mică diferență de pronunție și anumite dialecte regionale fac ca diferența să fie aproape nedetectabilă, ceea ce poate face dificil să auziți ce cuvânt este folosit. 

Soluția?

Copiii trebuie să învețe să își dea seama dacă în context se vorbește despre timp sau despre a compara două lucruri. Odată ce copilul are un sentiment al contextului, el poate fi învățat să asocieze „then” cu cuvântul „when”, cu care și rimează, atunci când se referă la momentul în care se petrece acțiunea.

  • Cand se foloseste “I” și când se foloseste “ME”

Exemplu- Mike and me went to the store to buy fish food.

“I”, din punct de vedere gramatical, este persoana întâi singular, ceea ce înseamnă că se referă la persoana care execută acțiunea unui verb.

I want to go.

This is the one I like.

You and I need to get ready.

Tom and I are going to the movies.

“Me” este un pronume personal obiectiv, ceea ce înseamnă că se referă la persoana la care se face acțiunea unui verb sau la care se referă o prepoziție.

David told me to leave.

He gave me ten dollars.

Between you and me, this is a bad idea.

She needs to talk to Joe or me.

Acestea sunt cele mai comune greșeli de limba engleză pe care le întâlnim, însă explicate punctual ca în articolul de față și prin exerciții acestea se pot remedia.

Așadar, fiti cu ochii pe noi pentru că avem multe materiale menite să îi ajute pe cei mici să-și corecteze noțiunile de limbă.

  • 2500 de copii înscriși în programele Echo Kids
  • 9 ani de experiență de predare a limbilor străine pentru copii
  • 95% din cursanții Echo Kids au obținut scor maxim la examenele Cambridge!
  • 5 programe de studiu organizate pe nivel de cunoștințe și în acord cu vârsta copiilor!
 
Call Now Button0216421355